Facebook About Tutobies My Art Lyrics Twitter

* 2012 Giveaway by IraArina & Izzahlt *

Assalammualaikum w.b.t..

Join GA sebab tuan belog comel ni jemput Mai :D huahua, cm tau-2 je Mai ni mmg suke mengejoin GA and segmen :p nanti join GA Mai pulak erh ^.^ Picit banner kalau nak join erh ^^

Tag : Dia , Dia , Dia

Senarai hadiah :
2x Rm 15 - 2 pemenang [TOP REFFERAL!]
1x mug comel - 1 pemenang
1x novel, 1x novel berunsur Islamik - 2 pemenang
3x tudung bawal English Roses - 3 pemenang
1x felt craft - 1 pemenang
3x tudung bawal, 3x keronsang - 1 pemenang
1x tumbler - 1 pemenang
1x purse - 1 pemenang
3x Ebook resepi - 3 pemenang
2x colourful handsocks - 2 pemenang
1x Free membership for 1 year - 1 pemenang
1x topup Rm10 - 1 pemenang
1x topup Rm10 - 1 pemenang
2x topup Rm5 - 2 pemenang
2x topup Rm5 - 2 pemenang
 Baru lepas siap mengfollow and mengelike and mensubcribe and mengelik and mengeshare and mcm-2 lagi =..= penat-2 tp nak join jugak so gagah kan diri xD Korang yg nak joina nd menang hadiah-2 awesome kat atas ni klik la banner kayh ^.^ Tu je Mai dah nak berhenti taip -.- Wassalam

Tak kait : hari ni makan banyak giler durian :D erkkk sendawa durian xD huahua hepi-3

5 comments:

~didiey~ said...

wah! sampai sendawa durian..hihi! didiey tak mkn durian.asma..hukhuk

psst~boleh..tag je xpe..ada masa blh join gak :)

Nur Amalina Maisarah said...

alaa sian didey xboleh mkn durian..
wahh sempoi la didey :D tengsss . syg didiey :D

Nur Amalina Maisarah said...

hee ~ thankss mrs. rongok ? hehe

IRA ARINA said...

Ada penambahan sponsor.
Check entry ini semula : http://www.miramashimaaru.com/2012/11/2012-giveaway-by-iraarina-izzahlt.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...