Facebook About Tutobies My Art Lyrics Twitter

Bandar Kuantan banjirr!!!!

Asslammualaikum w.b.t..

Uwaaa bandar dekat Kuantan banjir [lap air mate terharu, erh pesal pulak terharu =..=]. Tak boleh kuar bandar walhal ayahanda sedang bercuti sebab tenggelam. Surut dah ke belum entah. Berkepit dalam rumah je lah ni sambil pakai baju due lapis macam kay luar negara kau Peah Belit. xD Kat bawah ni ade due gmbar bndar Kuantan yang Mai kidnap dr Atuk Goo :D And sau gambar err yg Mai lukis :p

Nmpak tak org yg dekat CIMB bank tu, tu bukan Mai xD

dekat sini ade kedai nasi kerabu yg sedap awesome giler :D

Ayak pakai pelampung walhal banjir sekankakang kera :p
 tu je Wasslam sume :D hopefully cepat la surut boleh lah berjimba dekat bandar dengan kewarge ^.^ Sejukkan

Tak kait : Mai cakap tak lame dah Kuantan, ibu cakap ishhh cakap la lame dah kuantan [tak paham ? kayh terbaikk -.-]

3 comments:

Kay said...

kak mai dekat kuantan ke ?

harap2 rumah kak mai ta banjir jugakk

Cik Nevarno said...

wahh teruk jugak banjirnye tu Mai huhu

Nur Amalina Maisarah said...

Kay : Ha'ah dekat ktn jugak tp sib bek la xbnjir kwnsan kak Mai ''3 fuhh
Nana : kan teruk an..xboleh kuar bndar T^T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...