Facebook About Tutobies My Art Lyrics Twitter

Freebies : Doodle Muslimah Comel xD

Assalammualaikum w.b.t..

Hai hai semua ^^ sihat alhamdulillah tak :) Macam biase la freebies ni kalau nak kau komen je kate nak kat bawah. Tak payah credit bagai, menyusahkan korang je :) Jangan cakap ni hak korang sebab tak awesome sangat. hehe, abaikan tittle muslimah comel tu xD







Hah tu je lah.. Lawakkan xD kayh nak ambik, ambik la. Wassalam

Tak kait : Erh dah pukul 11 pun eden belum mandi xD huahua

7 comments:

Kelana Cinta said...

Cantik doodle nya.Tapi watpe nak amik.Laki mane boleh pakai XD

Kay said...

yang pasal manid tu kelakar XD

Nasuha said...

mmg comel2 doodle ni.. :)

Nur Amalina Maisarah said...

Kelana : haha..alah lelaki xboleh pulak an.nanti buat muslimat pulak la..ekeke
Kay : ayakk kantoikan xD
Melissa & Nasuha : tenkiuuu :D

nazihah jamaludin said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...