Facebook About Tutobies My Art Lyrics Twitter

Quotes #3

Assalammualaikum w.b.t..


Pernah tak kau dgr kisah Saidina Ali dgn Saidatina Fatimah ? Kalau tak nnt Mai sharing is caring dgn kau-2 semua erh ^.^ Fahami gambar kat atas ni :) Wassalam :D

Tak kait : sehari lagi habis cuti T^T

8 comments:

Nurul Iman said...

cinta dlm diam adalah seindah2 cinta sebelum perkahwinan.

Nur Amalina Maisarah said...

Iman : kan :D biar Allah je yg tahu ^^

Aimie Mimot said...

Anda di tag ; http://strawberrychocolateofsyamie.blogspot.com/2012/12/gempak-giveaway-by-farah-puteri-ain.html

Kay said...

nak tau pasal Fatimah dgn Ali >3 mesti comell

Nur Amalina Maisarah said...

Aimie : tengsss ^^
Kay : hehe nnt kak Mai share erh.sangat best :D

kopi pasta said...

jihad yang paling besar adalah jihad menentang hawa nafsu di dalam diri...

alia syuhada said...

jyeahh ! ALia nak buat macam ni lah . Dah menyesal cinta seseorang tapi bagi tahu dia :/

Nur Amalina Maisarah said...

En. Kopi : hah betul cakap kau ^^
Alia : yess bagus..keep going.. hehe..biar Allah je yg tahu erh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...