Facebook About Tutobies My Art Lyrics Twitter

Cerita 2 : Salim Jatuh Cinta

Assalammualaikum w.b.t..

PERHATIAN : cerita ini hanya rekaan tak ade kena mengena langsung dengan yang bernyawa ataupun yang xbernyawa dah !

     Nama saya Salim. Salim Bin Hamdan. Ramai tanye kenape Salim ade kena mengena dengan kumpulan Iklim ke, kadang-2 saya ia kan aje [erh]. Saya tinggal di Kampung Durian Terhempas dengan ibu saya dan 2 orang kakak saya. Ayah saya tak ade sebab die baru je pergi kerja tadi [hehe].

Okay saya tahu saya kacak bergaya tolong jangan renung lelame, kate Salim

     Hari ni saya pergi kedai pakai baju warne rainbow dengan kasut yang baru dipolish kan selama seminggu sampai kadang-2 saya boleh menggunakannya untuk buat cermin. Semasa saya sedang bershuffle seorang diri sampai makan keropok moni saya lalu depan satu kedai hadiah ni. Tiba-tiba saya ternampak seseorang yang berambut panjang, baju yang berstyle, skirt paras lutut yang cantik, muke yang comel dan putih. Si dia tersenyum je memandang saya. Hati saya berdebar-debar melihat dia dan saya rasa saya dah jatuh cintaaaaa ! :D

     Tapi kalau saya cube nak usha die saya takut orang-2 dalam kedai tu akan pandang serong dekat saya. Jadi saya pendam dulu perasaan saya. Saya sambung menari Tango erh shuffle dan balik ke rumah. Hampir setiap hari saya pergi tengok die dekat kedai tu. Macam biase die memang nampak cantik dan selalu tersenyum. Haishh saya suke lah die ni.

     Pada suatu hari ni, saya memang dah nekad dalam hati saya yang bukan berbentuk love sebenarnye yang saya nak memiliki si dia :D Saya kuatkan semangat [sambil kembangkan hidung]. Dengan langkah kanan saya menuju ke kedai tempat si dia selalu ade. Saya mendekati si dia dan mak cik dekat kaunter kedai tu dah mule pandang-2 pelik dekat saya. Saya pegang si dia, belai rambut dia, pegang kaki dia dan saya memusingkan badan dia ke belakang dan yes saya mampu :D Saya dah nekad akan beli patung barbie keluaran terbaru ni dan tak kesah ape orang kate. HAHAHAHA. Saya bagi barbie ni name Puteri Farah Binti Nordin xD wkwkw

Hai sayalah Puteri Farah tu ;D


Tak kait : haha hampeh giler rase entry ni tapi kau tahu idea ni yang keluar so redha je la Mai taip xD

20 comments:

Adib said...

Hahahaa lawak la pulakk :D Yeayyy kak mai dah kembali berkarya muahaha

Inlove-wanda.blogspot.com said...

anda di tag , jom join done follow .
http://inlove-wanda.blogspot.com/2013/05/segmen-berkenalan-bersama-yenn_6.html

Unknown said...

Adib : hehe tengs Adib dtg bace ^^ jyeahhh, kembali aktif..tp xtau la smpai bile..muehhe
Wanda : Dah join awk ^^ hehe

Student Kecik said...

haha menari shuffle beli patung barbie xD lawak lah kak mai .

Unknown said...

Anis : ehehe, mat bunga ni..tu yg even mnari shuffle nak beli ptung barbie xD

Unknown said...

hahahaa..cerita yang buat tergelak bile membacanya..keep it up! :)

Unknown said...

Fiza : hehe..thankss support :)

nana said...

Hahaha! Cute and funny story. Baru bace first line dah excited gelak-gelak. Heheeee

Unknown said...

Nana : hehe..arigatooo :D nasib baik gelak.. :D

Unknown said...

ASSALAMUALAIKUM , DENGAN SUKACITANYA SINI ADA G.A TERBESAR MEI, HADIAH TOP REFERRAL SEHINGGA RM150.++ . JOM JOM . ADA BANYAK LAGI HADIAH . ANDA DI TAG #199
LINK TAGGING :
http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/tagging3.html
link G.A :
http://officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-giveaway-by-osm.html

Nurul Fatihah Binti Mohd Sobri said...

aslmkum..pertama kali singgah dan jatuh hati.comel je entri ni.salam ukhuwah. :)

Unknown said...

Fatihah : W'salam..thanks sudi dtg blog ni :) Salam ukhwah dr saya jugak ^^

Busyra Takiyudin said...

hehe. awesome story..

Unknown said...

Busyra : hehe trimass3 :D

Hasif said...

hahahhaa. kelakar.. keropok murni...

Unknown said...

Ahmad : hehe sengalkan xD thanks for coming :D

Syafiqah said...

aha kelakr je cerite ni, comel xD

Unknown said...

Sayafiqah : hehe..thankss :D

Imah Wonderland said...

Smart la lelaki rambut hitam dalam gambar pertama XD comey comey belaka lukisan Amalina ;)

Unknown said...

Alice Moonlight : heee~ smart ke :D pakwe Mai xD wkwkw.. thankss @lice ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...