Facebook About Tutobies My Art Lyrics Twitter

'1st Giveaway Lomo by Farah'

Assalammualaikum w.b.t..


Jom join sebab hadiah die menarik and penganjur masih mencari sponsor. Nak tahu hadiah ?

giler menarikkan :D so jom join and tamat bile tak tahu la :D hehe. Wassalam

Tak kait : kawan dah kawin :o Mai bile erh xD wkwkw

2 comments:

mazni said...

Assalamualaikum, dari GA yg sama. gucluck! :D
http://supersagaaaa.blogspot.com/2013/05/1st-giveaway-lomo-by-farah.html

Hamir Rahman said...

Salam singgah dari segment yang sama. Saya harap awak orang bertuah dapat lomo tu yerk :D . Salam perkenalan. :D.
http://www.amercorner.com/2013/05/1st-giveaway-lomo-by-farah.html

kepada tuan blog. amer nak menjemput tuan blog join Ga amer. Harap sudi join GA amer buat ni yer :D
http://www.amercorner.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...