Facebook About Tutobies My Art Lyrics Twitter

Family ku Jiwaku ^^

Assalamualaikum Readers semue :D

Alhamdulillah berpeluang lagi nak post entry hari ni ^.^ even maybe first-first ni tak ade follower kan , tapi sokay nanti aku cari ;D Fisrtly , nak introduce my family . mereka lah org pertama yg aku lihat mase lahir dekat dunia :')

.: Mule-mule mesti ibukan sebab ibu insan penting selepas Allah dan Rasulullah :)
  Name ibu Noraini yang lebih kurang bermaksud cahaya mataku . tgk nampak ade cahaya tak
dekat ibu aku . kekeke xD sayang sgt Ibu

Ni lah ibu ana [arab sikit] cantik ibu aku :D
.:lepas dah ibu mestilah ayah pulakkan . Name ayah Abdul Rahim .Ayah lah tulang belakang family aku . ayah ni susah sikit nak pose depan camera . kena spontan . haha . sayang ayah jugak :D


<><><><>
hah ayah ana ni nampak je garang tp baik ^^

.:Lepas dah ibu dgn ayah siape pulak ? hah ni lah sis aku yg cantik :D name die Nur Syuhada . dielah yg selalu teman aku borak-borak . dululah , sekarang jarang sikit sebab masing-2 busy :'( sobs-sobs . pernah la banyak kali aku dgn along borak mase malam-malam sambil cakap bisik-bisik xD haha . ibu pelik je tgk . hihi

Along ana yg selalu cakap bisik-bisik asal malam xD
.: hah lepas ni pasal adik laki aku yg first . name budak tembam ni
Hassanul Arief . Dengan die lah aku selalu gaduh -.- sebab die suke cari pasal . perangai nauzubillah tp aku syg jugak die . gaduh-gaduh jugak tp still baik . aku kan kakak mithali ;p
hah . ni lah budak nye . selalu cari pasal dgn aku . geram jugak.haha

.: Lastly my little brotha :) Airie Radzwan [ name ala-ala moden sikit ] . actually budak kecik ni minat giler sukan sampai kalau boleh nak tgk sukan 24 hours =.= aku dah la benci giler bola . sayang Erie si kecik yg xkecik sangat lah . haha

si airie yg giler sukan dan aku pulak giler otak sebabkan die yg giler sukan . keh-3

.: okay berakhirlah sudah perkenalan dengan family aku . They are someone who Allah give to me to complete my life ^.^ I Love My Family . <3

Assalamualaikum w.b.t...Thanks for reading ^^



2 comments:

ichigo said...

comey adik mai :)

Unknown said...

ehehe , thanksss ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...